{{getDisplayDistance(item.locationRange) }}
  • {{ option.name }}
photo

Corsicaweg 10

1044 AB Amsterdam

1989
50 m²
3.210 m²
3.210 m²
128
€ 750,- per

Corsicaweg 10

Kerngegevens
Modern en representatief bedrijfs- kantoorgebouw.
Totaal circa 3.210 m² kantoorruimte te huur.
In units vanaf 50 m²
Goed bereikbaar met de auto en de 'Westpoort bus'.

Object:
Het Westhavengebouw is een eigentijds´multi-tenant? bedrijfs- kantoorgebouw gelegen in het Westelijk havengebied nabij station Sloterdijk. De buitengevel alsmede de entree zijn in 2019, volledig gerenoveerd en de klimaatinstallaties zijn vervangen.

Locatie:
Het gebouw is gelegen in het dynamische Westelijk havengebied, op circa 5 minuten rijden van de ringweg A10, de rijksweg A5 en treinstation Sloterdijk. Het gebied bestaat uit een mix van professionele-, culturele- en stedelijke voorzieningen en ontwikkelt zich tot een duurzaam en innovatief gebied. Veel toonaangevende bedrijven hebben zich in de omgeving gevestigd, zoals DHL, Nissan, Praxis, Sligro, Heineken, Hitachi, Renewi and DPD.

Bereikbaarheid:
Door de ligging van het gebouw nabij de ringweg A10 en de rijksweg A5 is de bereikbaarheid met eigen vervoer zeer goed te noemen. Het centrum van Amsterdam en de Zuidas zijn binnen 10 minuten te bereiken via de A10. Tevens is Schiphol Airport binnen 15 minuten bereikbaar.
De ?Westpoort bus? maakt het Westhaven gebouw goed bereikbaar per openbaar vervoer. Binnen circa 8 minuten brengt deze buslijn u vanaf station Sloterdijk naar bushalte Corsicaweg, welke op loopafstand is gelegen ten opzichte van het Westhaven gebouw. Binnen een kwartier reist u vanaf bushalte Corsicaweg weer naar station Sloterdijk. Amsterdam Sloterdijk beschikt over een directe verbinding met Amsterdam Centraal en Schiphol Airport.

Vloeroppervlakte:
De totale verhuurbare oppervlakte bedraagt 3.210 m² v.v.o. verdeeld over de begane grond en vijf verdiepingen, als volgt verdeeld:
Begane grond: ca. 375,5 m² kantoorruimte
1e verdieping: ca. 823,2 m² kantoorruimte
2e verdieping: ca. 823,2 m² kantoorruimte
3e verdieping: ca. 712,78 m² kantoorruimte
4e verdieping: ca. 236,2 m² kantoorruimte
5e verdieping: ca. 239 m² kantoorruimte
Deelverhuur is mogelijk vanaf 50 m².

Parkeren:
Het object heeft een parkeernorm van 1:35 m² v.v.o. De parkeerplaatsen zijn gelegen aan de voor- en rechterzijde van het gebouw en op het naastgelegen afgesloten parkeerterrein.

Huurprijs:
Kantoor: € 95,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met servicekosten en BTW.
Parkeren: € 750,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

Beschikbaar:
Per direct.

Opleveringsniveau:
De ruimtes worden in gerenoveerde staat opgeleverd, o.a. voorzien van:
- systeemplafond met ingebouwde verlichtingsarmaturen
- kabelgoten voorzien van elektra en databekabeling
- nieuw gesausde wanden
- geëgaliseerde en gecoate vloer met moderne, industriële uitstraling
- mechanische ventilatie met topkoeling
- sanitaire voorzieningen met de mogelijkheid voor huurder om een pantry per unit/-verdieping te plaatsen.

De foto?s zijn puur ter inspiratie van de ruimte.

Faciliteiteiten:
- gemeenschappelijke, gerenoveerde entree met automatische schuifdeuren
- afgesloten parkeerterrein
- twee liften.

Servicekosten:
De servicekosten bedragen € 32,50 - per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW. Hieronder vallen de volgende diensten:
- stadsverwarming en waterverbruik inclusief vastrecht
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van gemeenschappelijke ruimten
- onderhoud en periodieke controle van gebouwgebondeninstallatie(s)
- schoonmaakkosten en onderhoudskosten van de gemeenschappelijke ruimten
- assurantiepremie voor de buitenbeglazing
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten
- glasvezelverbinding beschikbaar in overleg.

Internet:
Het gebouw is aangesloten op het kwalitatief hoogwaardig transparant glasvezel netwerk van provider Uniscape. De snelheden die te halen zijn lopen tot 10 Gbps (10.000Mbit) per verbinding. Levering binnen een zeer korte termijn mogelijk.

Huurtermijn:
Minimale huurtermijn van 3 jaar.

Opzegtermijn:
12 maanden voor het einde van een huurtermijn.

Duurzaamheid:
Het gebouw beschikt over een energielabel A.
Het gebouw is voorzien van energie monitoring door Progress, waarmee efficiënt energiegebruik kan worden gewaarborgd. Dit leidt tot een besparing op het energieverbruik van ca. 10% - 20% ten opzichte van vergelijkbare (kantoor)objecten die deze monitoring niet hebben.

Betaling:
Huur, servicekosten en BTW per maand vooruit.

Zekerheidsstelling:
Een bankgarantie van 3 maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW.

BTW:
Huurder verklaart het gehuurde voor tenminste 90% te zullen gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting. Indien huurder op enig moment niet meer aan het criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.

Huurcontract:
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte ex art. 7:230a BW volgens het model van de Raad voor Onroerende Zaken versie februari 2015.

Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-totale bestedingen (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek.

De vermelde informatie is van algemene aard.
Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Kerngegevens
Modern en representatief bedrijfs- kantoorgebouw.
Totaal circa 3.210 m² kantoorruimte te huur.
In units vanaf 50 m²
Goed bereikbaar met de auto en de 'Westpoort bus'.

Object:
Het Westhavengebouw is een eigentijds´multi-tenant? bedrijfs- kantoorgebouw gelegen in het Westelijk havengebied nabij station Sloterdijk. De buitengevel alsmede de entree zijn in 2019, volledig gerenoveerd en de klimaatinstallaties zijn vervangen.

Locatie:
Het gebouw is gelegen in het dynamische Westelijk havengebied, op circa 5 minuten rijden van de ringweg A10, de rijksweg A5 en treinstation Sloterdijk. Het gebied bestaat uit een mix van professionele-, culturele- en stedelijke voorzieningen en ontwikkelt zich tot een duurzaam en innovatief gebied. Veel toonaangevende bedrijven hebben zich in de omgeving gevestigd, zoals DHL, Nissan, Praxis, Sligro, Heineken, Hitachi, Renewi and DPD.

Bereikbaarheid:
Door de ligging van het gebouw nabij de ringweg A10 en de rijksweg A5 is de bereikbaarheid met eigen vervoer zeer goed te noemen. Het centrum van Amsterdam en de Zuidas zijn binnen 10 minuten te bereiken via de A10. Tevens is Schiphol Airport binnen 15 minuten bereikbaar.
De ?Westpoort bus? maakt het Westhaven gebouw goed bereikbaar per openbaar vervoer. Binnen circa 8 minuten brengt deze buslijn u vanaf station Sloterdijk naar bushalte Corsicaweg, welke op loopafstand is gelegen ten opzichte van het Westhaven gebouw. Binnen een kwartier reist u vanaf bushalte Corsicaweg weer naar station Sloterdijk. Amsterdam Sloterdijk beschikt over een directe verbinding met Amsterdam Centraal en Schiphol Airport.

Vloeroppervlakte:
De totale verhuurbare oppervlakte bedraagt 3.210 m² v.v.o. verdeeld over de begane grond en vijf verdiepingen, als volgt verdeeld:
Begane grond: ca. 375,5 m² kantoorruimte
1e verdieping: ca. 823,2 m² kantoorruimte
2e verdieping: ca. 823,2 m² kantoorruimte
3e verdieping: ca. 712,78 m² kantoorruimte
4e verdieping: ca. 236,2 m² kantoorruimte
5e verdieping: ca. 239 m² kantoorruimte
Deelverhuur is mogelijk vanaf 50 m².

Parkeren:
Het object heeft een parkeernorm van 1:35 m² v.v.o. De parkeerplaatsen zijn gelegen aan de voor- en rechterzijde van het gebouw en op het naastgelegen afgesloten parkeerterrein.

Huurprijs:
Kantoor: € 95,- per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met servicekosten en BTW.
Parkeren: € 750,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

Beschikbaar:
Per direct.

Opleveringsniveau:
De ruimtes worden in gerenoveerde staat opgeleverd, o.a. voorzien van:
- systeemplafond met ingebouwde verlichtingsarmaturen
- kabelgoten voorzien van elektra en databekabeling
- nieuw gesausde wanden
- geëgaliseerde en gecoate vloer met moderne, industriële uitstraling
- mechanische ventilatie met topkoeling
- sanitaire voorzieningen met de mogelijkheid voor huurder om een pantry per unit/-verdieping te plaatsen.

De foto?s zijn puur ter inspiratie van de ruimte.

Faciliteiteiten:
- gemeenschappelijke, gerenoveerde entree met automatische schuifdeuren
- afgesloten parkeerterrein
- twee liften.

Servicekosten:
De servicekosten bedragen € 32,50 - per m² v.v.o. per jaar, te vermeerderen met BTW. Hieronder vallen de volgende diensten:
- stadsverwarming en waterverbruik inclusief vastrecht
- elektriciteitsverbruik inclusief vastrecht ten behoeve van de installaties en de verlichting van gemeenschappelijke ruimten
- onderhoud en periodieke controle van gebouwgebondeninstallatie(s)
- schoonmaakkosten en onderhoudskosten van de gemeenschappelijke ruimten
- assurantiepremie voor de buitenbeglazing
- administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten
- glasvezelverbinding beschikbaar in overleg.

Internet:
Het gebouw is aangesloten op het kwalitatief hoogwaardig transparant glasvezel netwerk van provider Uniscape. De snelheden die te halen zijn lopen tot 10 Gbps (10.000Mbit) per verbinding. Levering binnen een zeer korte termijn mogelijk.

Huurtermijn:
Minimale huurtermijn van 3 jaar.

Opzegtermijn:
12 maanden voor het einde van een huurtermijn.

Duurzaamheid:
Het gebouw beschikt over een energielabel A.
Het gebouw is voorzien van energie monitoring door Progress, waarmee efficiënt energiegebruik kan worden gewaarborgd. Dit leidt tot een besparing op het energieverbruik van ca. 10% - 20% ten opzichte van vergelijkbare (kantoor)objecten die deze monitoring niet hebben.

Betaling:
Huur, servicekosten en BTW per maand vooruit.

Zekerheidsstelling:
Een bankgarantie van 3 maanden huur en servicekosten, te vermeerderen met BTW.

BTW:
Huurder verklaart het gehuurde voor tenminste 90% te zullen gebruiken voor prestaties die recht geven op aftrek van omzetbelasting. Indien huurder op enig moment niet meer aan het criterium voldoet, zal er van rechtswege sprake zijn van omzetbelasting vrijgestelde verhuur. Alsdan wordt de overeengekomen kale huurprijs, exclusief omzetbelasting, zodanig verhoogd dat het voor verhuurder ontstane financiële nadeel wordt gecompenseerd.

Huurcontract:
Huurovereenkomst kantoorruimte en andere bedrijfsruimte ex art. 7:230a BW volgens het model van de Raad voor Onroerende Zaken versie februari 2015.

Huurprijsaanpassing:
Jaarlijks, op basis van de wijziging van het maandprijs-indexcijfer volgens de consumentenprijsindex (CPI) reeks CPI-totale bestedingen (2015=100), gepubliceerd door het Centraal Bureau voor de Statistiek.

De vermelde informatie is van algemene aard.
Aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

MapViewLoading animation here
StreetViewLoading animation here

Contact

{{item.Location.Street}} {{item.Location.HouseNumber}} {{item.Building.BuildingName}}

{{item.Location.Street + " "+ item.Location.HouseNumber}}
{{item.Location.Postcode}} {{item.Location.City}}

{{ 'SEARCH.SEARCH_BAR_LEFT.TYPE_LIST.' + item.Offer.OfferType|translate }}

{{ item.Offer.OfferMetrageNet|formatNumber }} m²

{{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.GRID.RentFrom'|translate }} {{ item.Offer.OfferMetrageLetMinimalFrom|formatNumber }} m²

  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.BuildingStatus'|translate }}:{{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.SHARED.BuildingStatusList.'+item.Building.BuildingStatus | translate }}
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.FloorArea'|translate }}: {{ item.Offer.OfferMetrageNet | formatNumber }} m²
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.RentFrom'|translate }}:{{ item.Offer.OfferMetrageLetMinimalFrom|formatNumber }} m²
  • {{ 'SEARCH.SEARCH_RESULT.LIST.ParkingSpaces'|translate }}:{{item.Offer.OfferNumberOfParkingSpaces|formatNumber}}